「自分にご褒美」を英語で。

 

Treat myself

*ブログの後半に今日のフレーズを使った英文があります。ぜひ自分だけの文章も作ってみてください。



I will treat myself to a trip to Hawaii.   

(自分へのご褒美にハワイ旅行に行こう。)
I frequently treat myself to chocolate at the end of the day.   

(私はしょっちゅう一日の終わりに自分へのご褒美にチョコを食べてます。)
It's really important to treat yourself every now and then.   

(時々自分にご褒美をあげることはとても大切です。)
Treat yourself to the things that make you happy.

( 自分を幸せにしてくれるものを自分へのご褒美にあげて。)
 







Do you teat yourself?
I've never thought about treating myself before.

But I read some articles about it and I realized the importance of it.
Treating yourself is a form of selfcare.

Sometimes it's important to treat yourself as if you are your own best friend.

 
 自分にご褒美をあげていますか?

 私はこれがあまり上手ではなく、自分のために特別に何かをしたいと思ったことがありませんでした。

 けれど今年の初め頃、セルフケアの記事の中の一つに「自分へのご褒美」がありました。
 
 試してみたいと思い、「Treat myself」を今年の目標の一つにしました。
 
 なので、今年は自分用のクリスマスプレゼントがあります🙋
 
 

コメント

このブログの人気の投稿

オンライン英会話とスモールトーク

for the first time in ~ 「~ぶりに」など、「久しぶり」を表現する英語

「あなたはどっち派?」の英語例文